Cauta documentaru dorit !

Esenta Existentei (2010)


Narator: Când începem sã cãutãm sensul ? M-am nãscut într-o familie penticostalã, care e un fel de catolicism simplificat. Îmi amintesc cã biserica era înainte de gustare. Numãram minutele rãmase în minte, 20 de minute pânã la clãtite, 10 minute pânã la clãtite. Nu eram religios dar nici ateu, pur si simplu atunci mã gândeam numai la clãtite. Îmi amintesc cã, am început sã mã gândesc la viata de apoi si la scopul existentei mele, la 13 ani când tatãl meu a murit de sclerozã multiplã. Nu vedeam nici un scop sau înþeles în ea si de atunci nu m-am mai gândit, negându-mi mortalitatea. Dar a revenit odatã cu evenimentele din septembrie 2001. În acea zi multi au fost fortati sã-si regândeascã locul în univers. Brusc mortalitatea a apãrut la televizor si cei care au provocat actul criminal credeau cã ce fac e bine. Cum putem crede în lucruri care sunt complet diferite ? Si cu omenirea într-o agitatie continuã iar lucrurile aparent se agraveazã, am început sã am o crizã personalã. De ce sunt aici si care este scopul meu ? Ar trebui sã-mi fac o familie sau sã lupt pentru o cauzã ? Ce rost au toate astea ? Gândindu-mã mai mult apãreau alte întrebãri. Asa am început sã-i întreb pe altii. Am simtit cã trebuie sã mã duc la sursã. Unde aceste religii, idei si filozofii îsi au originea. În acest documentar voi încerca sã gãsesc sens în haos.Am început cu cea mai importantã întrebare la care mã puteam gândi. De ce existãm ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreti un documentar? si nu este pe site ?

Lasatii numele la documentar, si eu il voi publica in 24 de ore maxim.
HTML Comment Box is loading comments...